środa, 8 lutego 2012

Poradnik divy: Kiss kiss – czyli zadbaj o usta na walentynki










Piękne i zadbane usta kuszą mężczyzn, dlatego na Walentynki powinny być naszym głównym atutem. Warto pamiętać o kilku domowych sposobach, by były zadbane i nawilżone. Przede wszystkim trzeba się zaopatrzyć w balsam lub pomadkę ochronną. Dobrym wyborem jest także wazelina kosmetyczna lub maść z witaminą A, która dodatkowo regeneruje i odżywia skórę. Tak zadbane usta można przyozdobić modną szminką lub delikatnym błyszczykiem. Wybór należy do Ciebie!




3 komentarze:

  1. Droga Divo, ostatnio wygrałam Wasz konkurs tutaj: http://www.maddinka.com/2012/01/wygraj-100-z-na-zakupy-w-divie-wyniki.html ale w dalszym ciągu nie dostałam żądnej informacji na temat mojej wygranej.. Mam się martwić czy dalej cierpliwie czekać? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sprawdzamy, co się stało z kuponem. Czekaj cierpliwie. Na pewno go dostarczymy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zostałam przyjemnie zaskoczona jak w piątek odwiedziłam Divę i dostałam w prezencie Waniliowy błyszczyk :) super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...